درباره سفیر آزما

شرکت سفیر آزما با تکیه بر تخصص، تعهد و تجارب چندین ساله خود در تحویل موفق سفارشات به بیش از صدها مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و امروزه به عنوان یک شرکت مطرح و قابل اعتماد در مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی می درخشد.

مخاطبان سفیر آزما اصل

سفیر آزما اصل در ‏خدمت دانشگاهیان، مراکز علمی تحقیقاتی، آموزشی، پژوهشی و درمانی، داروسازی ها (انسانی – دامی)، موسسات و مراکز استاندارد، آزمایشگاه ها، کارگاه ها، کارخانجات، صنایع آب و فاضلاب، نفت، گاز، پترو شیمی، کشاورزی، صنایع غذایی، آرایشی بهداشتی، شوینده ها، دارویی و سایر مراکز وابسته و مرتبط

شرکت سیگما در سال 1935 به عنوان یک شرکت تولید کننده مواد بیو شیمیایی، آنتی بیوتیک ها، بافرها، کربوهیدرات ها، آنزیم ها، هماتولوژی و بافت شناسی، نوکلئوتید ها، پروتئین ها، پپتیدها، اسیدهای آمینه و مشتقات آن و شرکت آلدریچ در سال 1951 به عنوان یک شرکت تولید کننده مواد شیمیایی ارگانیک و غیر ارگانیک، معرف ها مواد پیشرفته ایزوتوپ های پایدار برای سنتز شیمیایی، شیمی دارویی و علوم مواد در کشور آمریکا بطور مستقل شروع به کار کردند.

قیمت مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ

این دو شرکت سال ها به طور جداگانه به فعالیت خود ادامه می دادند و به عنوان شرکت های شیمیایی پیشرو در آمریکا می درخشیدند. شرکتهایی که شیمیدان ها می توانستند هزاران محصول خاص را از طریق پست خریداری کنند تا اینکه مدیران سیگما و آلدریچ در آگوست سال 1975 تصمیم گرفتند تحت مجموعه مشترک با نام سیگما آلدریچ به یکدیگر ملحق شوند.

با گسترش فعالیت های سیگما آدریچ در سال 1988 شرکت فلوکا که تولید کننده مواد شیمیایی و معرف برای تحقیقات تحلیلی، ارگانیک و بیوشیمیایی و مواد واسطه برای صنایع شیمیایی و دارویی بود در ازای 39 میلیون دلار به مجموعه سیگما آلدریچ پیوست و بعدها شرکت های Sigma Aldrich Sigma-Aldrich Fine Chemicals Sigma-Genosys&Carbolabs ، Sigma RBI Supelco Sigma-Genosys&Carbolabs Riedel-de Haen ISOTEC که هر یک در زمینه ای خاص فعالیت داشتند به سیگما آلدریچ ملحق شدند.

در سال 2001 شرکت سیگما آلدریچ بیش از 100000 محصول شیمیایی و 30000 تجهیزات آزمایشگاهی را عرضه می کرد که 35 درصد در امریکا، 43 درصد در اروپا و 22 درصد در کانادا، آسیا، اقیانوسیه و امریکای لاتین بود.

محصولات شرکت سیگما آلدریچ

در سال 2014 شرکت سیگما آلدریچ یک شرکت بین المللی و چند ملیتی با بیش از 9700 کارمند با پیشرفته ترین فناوری در زمره بزرگترین تولید کنندگان و توزیع کنندگان محصولات و کیت های شیمیایی و بیو شیمیایی مورد استفاده در تحقیقات علمی، بیوتکنولوژی، توسعه دارویی، تشخیص بیماری ها و به عنوان یک عنصر کلیدی در تولید تکنولوژی پیشرفته بود که در بیش از 40 کشور دنیا دفتر توزیع و نمایندگی فروش داشت.

در سپتامبر 2014 شرکت مرک اعلام کرد که سیگما آلدریچ را با مبلغ 17 میلیارد دلار خریداری خواهد کرد تا اینکه در نوامبر سال 2015 سیگما آلدریچ به مجموعه مرک پیوست و به شرکت فرعی مرک تبدیل شد و به عنوان بخشی از فعالیت های علوم زیستی مرک تبدیل شد و اکنون یک رهبر جهانی در صنعت علوم زیستی با ارزش 125 میلیارد دلار به حساب می آید.

شرکت سیگما آلدریچ و میلی پور (که قبلا توسط مرک خریداری شده است) با همکاری یکدیگر بیش از 300000 محصول را در 65 سایت تولیدی فراهم می کنند و بیش از 50 هزار کارمند در 67 کشور جهان دارند.
نمایندگی محصولات سیگما در ایران

در کشور عزیزمان ایران نیز سفیر آزما اصل علاوه بر دارا بودن موجودی قابل توجهی از پر کاربرد ترین محصولات شرکت سیگما آلدریچ توانایی این را دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با رعایت کلیه شرایط دمایی حمل بنا به سفارش مشتریان، کلیه محصولات شرکت سیگما آلدریچ را به دست محققان کشورمان برساند.