نمایندگی فروش محصولات شرکت Cloud-Clone Corp (CCC)

نمایندگی فروش محصولات شرکت Cloud-Clone Corp (CCC)

شرکت Cloud-Clone Corp (CCC) بر پایه تحقیقات و تجربیات در زمینه زیست شناسی مولکولی و ایمونولوژی است که مقر آن در هوستون می باشد. تجارت اصلی آن شامل تولید معرف های آزمایش، تولید تجهیزات تجزیه و تحلیل و خدمات برای آزمایش حیوانی می باشد.

سیستم مدیریت کیفیت Cloud-Clone Corp (CCC) طبق استاندارد ISO 9001: 2008 و ISO 13485: 2003 بنا شده است. محصولات برجسته آن معرف مواد تحقیقاتی علوم زیستی هستند. 75٪ از مشتریان اهالی ایالات متحده آمریکا و اروپا می باشند. بر اساس انباشت عمیق فن آوری و منابع زیادی از پرایمرها، CDNA ها، پلاسمیدها، سلول های هیبریدوما، CLOUD-CLONE می تواند 11،000 پروتئین، 19،000 آنتی بادی و 7000 کیت ایمونواسی را با زمان کوتاهی فراهم کند.

مرکز پروتئین دارای چهار سیستم عامل تولیدی شامل پلت فرم سنتز پلی پپتیدی، پلت فرم اصلاح کوچک مولکول، پلت فرم استخراج پروتئین طبیعی، بیان پروتئین نوترکیب و پلتفرم تصفیه با استفاده از پروکریوت و سیستم بیان ایکاریوتیک است. مرکز آنتی بادی یک پلتفرم فناوری پیشرفته برای تولید آنتی بادی های تک سلولی، پلی کلونال و ابرکلنال ایجاد کرده است. مرکز آمادگی متمرکز بر توسعه و تولید کیت های سنجش است. در حال حاضر محصولات اصلی آن شامل کیت الایزا و کیت CLIA می باشد. مرکز تشخیص مسئول کنترل کیفیت تمام محصولات، از جمله پروتئین ها، آنتی بادی ها و کیت های سنجش است. محصولات شرکت Cloud-Clone توسط یک سیستم کنترل کیفیت سه مرحله ای، از جمله کنترل مواد اولیه، کنترل محصول نیمه تمام و کنترل محصول نهایی بررسی می شود.

نمایندگی فروش محصولات شرکت Cloud-Clone Corp (CCC) در ایران

در کشور عزیزمان ایران، شرکت سفیر آزما نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت CCC می باشد.

وارد کننده محصولات شرکت CLOUD CLONE در ایران

شرکت سفیر آزما همچنین وارد کننده محصولات شرکت Cloud-Clone Corp (CCC) در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران می باشد.

خرید و فروش محصولات شرکت CLOUD-CLONE

به منظور خرید و فروش محصولات شرکت CLOUD CLONE از طریق تلگرام (یا سایر شبکه های اجتماعی) با شماره 20 88 990 0936 و یا از طریق شماره های زیر تماس حاصل کنید.
91 67 83 66 021
20 88 990 0936

به اشتراک بگذارید: