نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت MERCK مرک

نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت MERCK مرک

شرکت MERCK مرک آلمان که معمولا با نام گروه مرک Merck Group شناخته می‌شود یک شرکت چند ملیتی و بزرگترین تولید کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و محیط کشت های میکروبی در دنیا می باشد که در قرن هفدهم میلادی و در سال 16668 در کشور آلمان تاسیس شد و با قدمت 350 ساله خود می توان گفت قدیمی ترین شرکت دارویی جهان می باشد و تاکنون همواره در مسیر گسترش و توسعه فعالیت های خود در زمینه فرآورده های مختلف شیمیایی، دارویی، تجهیزات آزمایشگاهی و سایر موارد مربوط گام برداشته به طوری که کاتالوگ سل 1860 میلادی این شرکت 800 محصول اختصاصی را در بر داشته ولی در حال حاضر ده هزار ماده شیمیایی آزمایشگاهی مرک و بیش از 40 هزار محصول تخصصی تولید می شود و این کار چشمگیر با مجموعه ای قریب به 25 هزار نفر امکان پذیر گشته است. به همین دلیل است که امروزه نام شرکت مرک Merck یکی از معتبرترین و مشهورترین مجموعه های فعال در عرصه بین الملل تولید مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک و دارویی است.

امروز هم اگر چه بزرگترین شرکت دارویی جهان نیست، اما همواره در فهرست شرکت های بزرگ دارویی جهان قرار دارد، به طوری که با تصاحب کمپانی های معروف آمریکایی و دیگر کشورها همانند شرکت مواد شیمیایی آزماییشگاهی سیگما آلدریچ، در صنعت تولید انواع محیط کشت مرک، مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک و محصولات دارویی بی رقیب می باشد. شرکت مرک merck 25،000 کارمند در 66 کشور دنیا دارد.
دفتر اصلی شرکت MERCK مرک در شهر دارمشتات آلمان قرار دارد. این شرکت تحت نام EMD Chemicals در آمریکای شمالی فعالیت می‌کند.
زمینه اصلی فعالیت شرکت مرک، حوزه مواد شیمیایی، دارویی، علوم زیستی، داروسازی، بیوتکنولوژی، لوازم بهداشتی- آرایشی، پلاستیک ها و … است.

شرکت مرک تقریباً در تمام عمر خود (غیر از دو دهه اخیر) شرکتی خصوصی بوده است. در 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام بدل شد که البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است.
شرکت مرک، از پیشتازان تکنولوژی LCD است و هنوز هم در حوزه صفحه های نمایش مبتنی بر تکنولوژی کریستال مایع، از قدرتهای بزرگ جهان محسوب می‌شود.
در شرکت مرک آن ها عقیده دارند که استفاده از مواد خام با کیفیت به معنای تولید مواد شیمیایی MERCK با کیفیت است.
به همین علت است که معرف های شیمیایی، مواد شیمیایی و لوازم آزمایشگاهی مرک در طول مراحل تولید و توسعه تحت کنترل شدید قرار دارند تا نتایج قابل اطمینان و با کیفیتی به دست آید. چه به منظور آنالیز چه به منظور سنتر باشد، کارهای پیچیده یا معمول، تحقیق یا تولید، یا حتی تمیز کردن و نظارت، شرکت مرک قابلیت انتخاب از بین بیش از 30 هزار مواد شیمیایی مرک با کیفیت و معرف ها را به منظور ساده کردن کارهای روزمره مشتریان در اختیار آنها می گذارد. و اگر مشتریان نیاز به پشتیبانی بیشتر داشته باشند، آنها می توانند از تیم های خدمات پشتیبانی خرید مواد شیمیایی MERCK مرک در سراسر دنیا به نحو احسن استفاده کنند.

شرکت مرک بیشترین اهمیت را برای بالاترین سطح کیفیت، کم ترین مقدار ناخالصی و مقدار وسیعی از پارامتر های تخصصی هر محصول مجزا قائل می شود. از توسعه تا فروش مواد شیمیایی مرک، این شرکت در به دست آوردن کیفیت عالی، به خصوص در زمینه حساس معرف های آنالیزوری، نهایت دقت را می کند. معرف های شیمیایی مرک بهینه شده برای استفاده از آنالیز شیمیایی مرطوب و مطابق با خصوصیات ACS و Reag.PhEur هستند و به مشتریان اجازه می دهند با خیال راحت و اطمینان کار کنند. مشتریان می توانند از معرف های معدنی شرکت مرک همین انتظار را داشته باشند.

طیف جامع
از مواد شیمیایی درجه یک و معرفی هایی که به شکل کاملی مناسب تک تک کاربردهای مدنظر شما هستند، کمال استفاده را ببرید! گریدهای کیفی متنوع شرکت مرک به عنوان مثال برای اسیدها و نمک، Suprapur® و Ultrapur® ، به این منظور طراحی شده اند تا تمامی خواسته های مشتری را در خود جا دهند. مشتریان چه نیاز به پیروی از استاندارد های بین المللی، دنبال کردن قوانین ایمنی یا مقادیر اندک و زیاد داشته باشند یا به دنبال یک کاربرد خاص باشند، مطمئنا راه حل ایده آل را در طیف جامع مواد شیمیایی مرک پیدا می کنند. هر چه حساسیت کشف ابزاری بیشتر می شود، اهمیت استفاده از معرف های خالص نیز بالاتر می رود. کمیت گذاری خطاهای سیستمی ایجاد شده توسط ناخالصی ها در معرف های کمکی عملی مشکل است. شرکت مرک دارای یک طیف ویژه ای از استانداردها و معرف ها به منظور رعایت و بر آورده سازی تمامی پیش نیاز های مربوط به خلوص مواد است.

شرکت MERCK مرک محصولات خود را برای 13 نسل متوالی به محققین و صنعت ارائه کرده است و قدمی بزرگ در پیشرفت و توسعه زندگی بشر در سراسر جهان برداشته است.
مواد شیمیایی آزمایشگاهی شرکت مرک امروزه در تمامی 5 قاره جهان تولید شده و شرکت مرک پس از خریدن شرکت سیگما آلدریچ در سال 2015 و با دارا بودن چندین کمپانی بزرگ فرعی دیگر، حالا به تنهایی بزرگترین کمپانی تامین کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان است.
شرکت مرک اهداف خود را این گونه معرفی کرده است: “هدف ما حل پیچیده ترین مسائل علمی بشر از طریق همکاری با جامعه علمی جهانی است”. آنها همچنین یکی از اهداف متعالی خود را بهبود سلامت تک تک انسان ها در هر کجای دنیا می دانند. شرکت مرک پس از تلفیق با شرکت سیگما آلدریچ بیش از 300 هزار محصول با گریدهای گوناگون را در حیطه های دارویی، آزمایشگاهی، غذایی، آرایشی و مواد شیمیایی خاص تولید می کند.

کاربرد محصولات شرکت مرک merck عبارتند از:
آزمایشگاه های علوم زیستی (همانند سم شناسی، یاخته شناسی، قارچ شناسی، انگل شناسی، میکروبیولوژی، ژنتیک، کالبد شناسی و ژنتیک و بیولوژی سلولی و ملکولی و…)، صنایع غذایی، آزمایشگاه های تشخیص طبی، آزمایشگاه های کنترل کیفی و استاندارد، تولید واکسن و سرم ، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع پتروشیمی، پالایشگاه ها، نفت و گاز، محیط زیست و منابع طبیعی، صنایع چسب و رنگ و رزین، آزمایشگاه های آب و فاضلاب، صنایع داروسازی، صنایع آبکاری و صنایع کاشی و سرامیک، نیروگاه های حرارتی برق، پروژه های دانشگاهی و دانشجویی، امور دام و طیور، گیاه شناسی و گیاه پزشکی، پزشکی و طب. همچنین شرکت مرک در حوزه شیمی معدنی و آلی، در کنار انواع واکنشگرها و حلال ها، انواع مواد مرجع و مواد با گریدهای مناسب برای جداسازی و کروماتوگرافی را نیز تولید می کند.

برای اینکه مقیاس این شرکت را بهتر درک کنید، می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که فروش فصلی شرکت مرک، در حدود ۱۰ میلیارد دلار است.

مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک و محصولات تقلبی مشابه و قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک
از آنجایی که برند مرک سال ها است که به عنوان مشهورترین برند مواد شیمیایی آزمایشگاهی در ایران نیز شناخته می شود، در حال حاضر نمونه های تقلبی مواد شیمیایی مرک به وفور در بازار وجود دارد و این مسئله موجب سردرگمی و زیان خریداران و مصرف کنندگان مواد آزمایشگاهی شده است و قیمت مواد شیمیایی مرک را در گستره متفاوت قرار داده است. نمونه های تقلبی از لحاظ بسته بندی و شکل ظاهری ماده و تاریخ انقضا و لات نامبر با نمونه های اصلی مشابه است. در نتیجه شرکت سفیر آزما اصل درصدد است تا کلیه مواد شیمیایی شرکت مرک را با کیفیتی تضمینی و خدماتی منحصر به فرد به دست خریداران و مصرف کنندگان محترم برساند.

نمایندگی فروش محصولات شرکت MERCK مرک در ایران

در کشور عزیزمان ایران، شرکت سفیر آزما نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت مرک merck می باشد.

وارد کننده محصولات شرکت MERCK مرک در ایران

شرکت سفیر آزما همچنین وارد کننده مواد شیمیایی مرک merck در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران می باشد.

فروش و خرید مواد شیمیایی مرک merck

به منظور خرید و فروش مواد شیمیایی مرک merck از طریق تلگرام (یا سایر شبکه های اجتماعی) با شماره 20 88 990 0936 و یا از طریق شماره های زیر تماس حاصل کنید.
91 67 83 66 021
20 88 990 0936

محصولات شرکت مرک را در سایت merckmillipore.com جستجو کنید.

به اشتراک بگذارید: