نمایندگی فروش محصولات شرکت SANTA CRUZ سانتا کروز

نمایندگی فروش محصولات شرکت SANTA CRUZ سانتا کروز

شرکت SANTA CRUZ سانتا کروز یک رهبر جهانی در ارایه محصولات برای بازار تحقیقات زیست پزشکی است. این شرکت توسعه دهنده محصولات بیولوژیک برای تحقیقات پزشکی بوده و یکی از بزرگترین تامین کنندگان آنتی بادی ها در جهان است.
شرکت SANTA CRUZ در سال 1991 توسط دکتر جان استفنسون و همسرش برند استفنسون در سانتا کروز کالیفرنیا تاسیس شد. در سال 2010، ارائه محصولات بیوشیمیایی شرکت SANTA CRUZ از تعداد چند صد عدد به بیش از 100000 محصول مختلف گسترش یافت. محصولات مرتبط با CRISPR شرکت سانتاکروز در سال 2015 برای بیش از 37،000 موش و ژنهای انسان معرفی شدند.

شرکت سانتا کروز اولین تامین کننده بیوشیمی برای تحقیقات بوده و در حال حاضر بیش از 175،000 محصول بیوشیمی تخصصی را تحت نام تجاری ChemCruz ارائه می دهد. این شرکت همچنین مواد شیمیایی عمومی مانند بافرهای آماده شده، مواد شوینده و حلال ها برای استفاده روزمره در آزمایشگاه را ارایه می دهد.

شرکت Santa cruz همچنین در زمینه ارایه خدمات سنتز سفارشی آماده خدمت رسانی می باشد. این شرکت در طول بیست سال گذشته، بر توسعه مداوم آنتی بادی منوکلونال تحقیقاتی، محصولات بیوشیمی، آزمایشگاهی و محصولات CRISPR متمرکز شده است.

شرکت SANTA CRUZ سانتا کروز طیف گسترده ای از محصولات در حمایت از تحقیقات پروتئومیکس ارایه می دهد. نام تجاری UltraCruz شامل تجهیزات آزمایشگاهی رایج مورد استفاده در هر دو زمینه تولید و تحقیق است. خط تولید UltraCruz شامل مواردی از قبیل غشاها، دستکش ها و نوارهای فیلتر و همچنین یک خط تولید جامع از محصولات پلاستیکی شامل صفحات چند صفحه ای، لوله سانتریفیوژ، مخروطی ها و ظروف است.

شرکت Santa cruz چندین سال به دلیل اتهامات نقض قوانین رفاه حیوانی با وزارت کشاورزی ایالات متحده درگیر بوده است. این شرکت بالاترین تعهد به کیفیت و خدمات به مشتری و جامعه پژوهشی را دارد. دفتر مرکزی شرکت Santa cruz در دالاس، تگزاس، با امکانات اضافی ایالات متحده در پاسو روبلز، کالیفرنیا، واقع شده است. شرکت santa cruz همچنین دارای نقاط بین المللی در آلمان، شانگهای و کانادا است.

محصولات شرکت santa cruz

• آنتی بادی های اولیه
• آنتی بادی های ثانویه
• آنتی بادیهای مونوکلونال
• محصولات بیوشیمی
• مواد شیمیایی
• پروتئومیکس
• ملزومات آزمایشگاهی

نمایندگی فروش محصولات شرکت santa cruz

در کشور عزیزمان ایران، شرکت سفیر آزما نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت santa cruz می باشد.

واردکننده محصولات شرکت santa cruz در ایران

شرکت سفیر آزما همچنین وارد کننده محصولات شرکت santa cruz سانتا کروز در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران می باشد.

خرید و فروش محصولات شرکت SANTA CRUZ سانتا کروز

به منظور خرید و فروش محصولات شرکت santa cruz از طریق تلگرام (یا سایر شبکه های اجتماعی) با شماره 20 88 990 0936 و یا از طریق شماره های زیر تماس حاصل کنید.
91 67 83 66 021
20 88 990 0936

محصولات شرکت سانتاکروز را در سایت scbt.com جستجو کنید.

به اشتراک بگذارید: