نمایندگی فروش محصولات شرکت RayBiotech ری بایوتک

نمایندگی فروش محصولات شرکت RayBiotech ری بایوتک

شرکت RayBiotech ری بایوتک یک شرکت پیشرو در علوم زیستی است که ابزارهای کشف پروتئومیک را ارائه می دهد. این شرکت نزدیک به 150 کارمند دارد که هدف آن ارائه محصولات عالی و خدمات در سراسر جهان به مشتریان است که شامل دانشمندانی در حوزه صنعت، موسسات علمی و پژوهشی در 41 کشور است. شرکت ری بایوتک متعهد به سرعت بخشیدن به موفقیت مشتری از طریق نوآوری و رهبری در علوم زندگی است.

شرکت RayBiotech در سال 2001 به منظور تولید آنتی بادی تاسیس شد. ایده تاسیس این شرکت روپان هوآنگ استاد گروه زنان و زایمان دانشگاه Emory شکل گرفت. این شرکت ماموریت دارد که فناوری های آرایه ای با تکنولوژی پیشرفته برای کشف بیومارکرهای پروتئینی مرتبط با بیماری و فاکتورهای کلیدی، شناسایی اهداف دارویی جدید و پزشکی شخصی را ارائه دهد.

شرکت raybiotech در سال 2001 با ارائه اولین آرایه آنتی بادی سیتوکین را ارائه کرد. محصولات شرکت RayBiotech ری بایوتک شامل صدها آرایه و سنجش ایمنی برای تجزیه و تحلیل کارآمد پروتئین های درگیر در inflammation, angiogenesis, apoptosis, cell growth, and signal transduction است.

برنامه های جامع خدمات شرکت RayBiotech عبارتند از: خدمات تست آرایه، کشف بیومارکر، کشف پپید، و توسعه تست های سفارشی.

شرکت raybiotech متعهد به ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا به مشتریان خود و رعایت الزامات استاندارد iso 13485 است. شرکت raybiotech ملزم به رعایت الزامات مشتری است. محصولات شرکت Raybiotech با سطوح بالایی از کنترل فرایند تولید و بازرسی دقیق کیفیت به منظور اطمینان از تطابق همه محصولات با الزامات مشخص و انتظارات مشتری تولید می شود.

نمایندگی فروش محصولات شرکت RayBiotech ری بایوتک در ایران

در کشور عزیزمان ایران، شرکت سفیر آزما نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت RayBiotech می باشد.

وارد کننده محصولات شرکت raybiotech در ایران

شرکت سفیر آزما همچنین وارد کننده محصولات شرکت RayBiotech ری بایوتک در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران می باشد.

خرید و فروش محصولات شرکت raybiotech

به منظور خرید و فروش محصولات شرکت raybiotech از طریق تلگرام (یا سایر شبکه های اجتماعی) با شماره 20 88 990 0936 و یا از طریق شماره های زیر تماس حاصل کنید.
91 67 83 66 021
20 88 990 0936

محصولات شرکت raybiotech را در سایت raybiotech جستجو کنید.

به اشتراک بگذارید: