نمایندگی فروش محصولات شرکت BIO-RAD بایورد

نمایندگی فروش محصولات شرکت BIO-RAD بایورد

بیش از شش دهه است که شرکت BIO-RAD بایورد در زمینه صنعت مراقبت های بهداشتی محصولات نوآورانه و مفیدی ارائه می دهد که به محققان علوم زیستی کمک می کند تا در فرایندهای کشف علم و آزمایش های تشخیصی پزشکی خود به نتایج بهتر و سریعتری دست یابند.

Bio-Rad یکی از پنج شرکت برتر دنیا در جهان است که ابزارها، نرم افزار، مواد مصرفی، واکنش دهنده ها و محتوا را در زمینه زیست شناسی سلولی، بیان ژن، تخلیص پروتئین، مقدار پروتئین، کشف و تولید دارو، ایمنی مواد غذایی و تست کیفیت محیطی همراه با آموزش های علمی را ارائه می دهد. محصولات و راه حل های شرکت بایورد مبتنی بر فن آوری های جدا سازی، تمیز کردن، شناسایی، تجزیه و تحلیل و تقویت مواد بیولوژیکی مانند آنتی بادی ها، پروتئین ها، اسیدهای نوکلئیک، سلول ها و باکتری ها هستند.

شرکت BIO-RAD بایورد در سال 1952 تاسیس شد و عنوان یک پیشگام جهانی ارائه دهنده تجهیزات تشخیصی in-vitro است. محصولات و سیستم های تشخیصی ما از طیف گسترده ای از فناوری ها استفاده می کنند و اطلاعات بالینی با ارزشی را در زمینه انتقال خون، نظارت بر دیابت، بیماری های خود ایمنی و بازار بیماری های عفونی فراهم می کند. این محصولات برای حمایت از تشخیص، نظارت و درمان بیماری ها و سایر شرایط پزشکی استفاده می شود.

BIO-RAD بایورد رهبر جهان در زمینه محصولات کنترل کیفیت بالینی، خدمات و سیستم های اطلاعاتی و محصولاتی است که صحت و اعتبار نتایج آزمایش را قابل اطمینان می سازد.
Bio-Rad در طول سالهای فعالت خود، روابط بلند مدتی را با مشتریان خود ایجاد کرده است که به تلاش های تحقیق و توسعه پیشرفته خود در معرفی محصولات و راه حل های جدید کمک می کند. در سال 2018 بایورد در 66 سالگی فعالیت خود می باشد. Bio-Rad با یک شبکه جهانی از واحدهای عملیاتی و بیش از 8،000 کارمند، ما به مردم کمک می کنیم که زندگی طولانی تر و سالم تر داشته باشند.

ماموریت شرکت بایورد ارائه محصولات و خدمات مفید و با کیفیت بالا برای پیشبرد کشف علم و بهبود مراقبت های بهداشتی است. درآمد این شرکت بیش از 2.1 میلیارد دلار در سال 2017 بود. محصولات شرکت bio-rad عمدتا در دو حوزه تحقیقات علوم زیستی و تشخیص بالینی خلاصه می شود. شرکت بایورد بیش از 10 هزار محصول مختلف تولید می کند. مشتریان این شرکت شامل دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی، بیمارستان ها، آزمایشگاه های بهداشت عمومی و تجاری، بیوتکنولوژی، دارویی و همچنین آزمایشگاه های تحقیقاتی کاربردی که شامل ایمنی مواد غذایی و آزمایش کیفیت کیفی است، می باشد.

نمایندگی فروش محصولات شرکت Bio-Rad در ایران

در کشور عزیزمان ایران، شرکت سفیر آزما نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت Bio-Rad می باشد.

وارد کننده محصولات شرکت Bio-Rad در ایران

شرکت سفیر آزما همچنین وارد کننده محصولات شرکت BIO-RAD بایورد در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران می باشد.

خرید و فروش محصولات شرکت BIO-RAD بایورد

به منظور خرید و فروش محصولات شرکت BIO-RAD بایورد از طریق تلگرام (یا سایر شبکه های اجتماعی) با شماره 20 88 990 0936 و یا از طریق شماره های زیر تماس حاصل کنید.
91 67 83 66 021
20 88 990 0936

محصولات شرکت biorad را در سایت bio-rad.com جستجو کنید.

به اشتراک بگذارید: