نمایندگی فروش محصولات شرکت spectrum chemical اسپکتروم

نمایندگی فروش محصولات شرکت spectrum chemical اسپکتروم

شرکت spectrum chemical در زمینه تولید و توزیع محصولات آزمایشگاهی و مواد شیمیایی با کیفیت عالی و زمان تحویل در هر زمان که شما نیاز دارید، فعال است.
SpectrumChemical در صنایع شیمیایی منحصر به فرد است و نزدیک به 50 سال است که از بهترین انتخاب ها برای خرید مواد شیمیایی به حساب می آید. تولید کننده و توزیع کننده مواد شیمیایی و محصولات آزمایشگاهی برای تولید مواد غذایی، دارو و محصولات مراقبت شخصی می باشد.

این شرکت در چند دهه پیشرفت قابل توجهی کرده است و موفقیت های زیادی را کسب کرده است و هر ساله به تعهدات خود به مشتریان می افزاید. شرکت Spectrumchemical به سختی تلاش می کند تا اعتماد و اطمینان مردم را به خدماتی که ارائه می دهد به دست آورد و از این فرصت برای ارائه خدمات برجسته استفاده می کند.

کارمندان شرکت اسپکتروم در کارگروه مواد شیمیایی در گستره وسیعی از تکنیک های آزمایشگاهی، از جمله تجزیه و تحلیل ابزار، آزمایش های میکروبی، مهارت می کنند. مواد اولیه و کالاهایی که وارد تجهیزات این شرکت می شوند، تحت آزمایشات دقیق داخلی قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که تمام مواد شیمیایی و مواد تشکیل دهنده، استانداردهای کیفیت را با خود به همراه داشته باشند. ما مدارک علمی، مستندات علمی، اعتبارسنجی و سیستم های صلاحیتی را ارائه می دهیم تا از کنترل تغییراتی که انتظار می رود همه سازمان های با کیفیت جهت ارائه محصولات ایمن تر و سریعتر به بازار ارائه شود، حمایت کنیم.

Spectrumchemical فروش و پشتیبانی حرفه ای در زمینه خدمات برجسته در زمینه مواد شیمیایی آزمایشگاهی، لوازم و تجهیزات با کیفیت و زمان تحویل مناسب را ارائه می دهد
اسپکتروم دارای 17 هکتار مساحت زیر بنایی است که شامل آزمایشگاه های کنترل کیفیت، انبارداری و توزیع می باشد. تمامی تجهیزات آن دارای گواهینامه FDA و ISO 9001: 2008 هستند.

محصولات شرکت Spectrumchemical
تاکید اصلی شرکت بر روی تولید محصولات با گرید USP، NF، FCC، BP، EP، JP و ACS است که حاوی مواد دارویی فعال، مواد کنترل شده، املاح، مکمل های غذایی، مواد آرایشی و محصولات مراقبت شخصی است. این محصولات در آزمایشگاه این شرکت و با مقادیر مختلف تهیه و توزیع می شوند. در واقع محصولات آن با بیش از 45،000 مواد شیمیایی، 23.500 ماده شیمیایی آلی تحقیقاتی، 3000 عدد ماده به صورت فله، 1200 ماده شیمیایی با گریدهای USP-NF-FCC ، 200.000 تجهیزات آزمایشگاهی و طیف گسترده ای از آب های با خلوص بالا عرضه می شود.
محصولات شرکت Spectrumchemical طیف گسترده ای از نیازهای شیمیایی و آزمایشگاهی شما را دربر می گیرد.

بازارهای هدف شرکت اسپکتروم
بازارهای هدف Spectrum برای مواد شیمیایی عبارتند از تولید کنندگان داروها، مکمل های غذایی، مواد غذایی کاربردی، لوازم آرایشی، محصولات مراقبت شخصی، هوا فضا، الکترونیک و خودرو.

اسپکتروم همچنین به آزمایشگاه های تحلیلی، تولیدکنندگان مواد شیمیایی آلی، مصنوعی و سازمان های تحقیقاتی با داشتن خط تولید کامل معرف های تحلیلی، حلال ها، مواد مصرفی و تجهیزاتی که برای همه برنامه های کاربردی آزمایشگاهی مناسب هستند، خدمت رسانی می کند. اسپکتروم همچنین نیازهای آزمایشگاهی برای صنایع هوا فضا، الکترونیک و خودرو را برآورده می کند.

نمایندگی فروش محصولات شرکت Spectrumchemical در ایران

در کشور عزیزمان ایران، شرکت سفیر آزما نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت Spectrum chemical می باشد.

وارد کننده محصولات شرکت Spectrum chemical در ایران

شرکت سفیر آزما همچنین وارد کننده محصولات شرکت Spectrumchemical در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران می باشد.

خرید و فروش محصولات شرکت Spectrum chemical

به منظور خرید و فروش محصولات Spectrum chemical از طریق تلگرام (یا سایر شبکه های اجتماعی) با شماره 20 88 990 0936 و یا از طریق شماره های زیر تماس حاصل کنید.
91 67 83 66 021
20 88 990 0936

محصولات شرکت Spectrum chemical را در سایت spectrumchemical.com جستجو کنید.

به اشتراک بگذارید: