نمایندگی فروش محصولات شرکت Selleckchem

نمایندگی فروش محصولات شرکت Selleckchem

شرکت Selleckchem بیش از 3000 مهار کننده مورد استفاده در مسیرهای سیگنال سلولی ارئه می دهد. این شرکت به طور مرتب جدیدترین یافته های علمی را دنبال می کند تا مشتریان بتوانند از جدیدترین مهار کننده ها در تحقیقات علمی خود بهره مند شوند.

مجموعه غربالگری بیولوژیکی شرکت مذکور شامل بیش از 2،100 مولکول کوچک با فعالیت های بیولوژیکی و دارویی معتبر است. ایمنی و اثربخشی این مولکول ها از طریق مطالعات قبل از درمان و بالینی ثابت شده است و بسیاری از آنها ترکیبات تایید شده FDA هستند.

شرکت Selleck Chemicals دارای شبکه ای از سیستم های پیچیده انبارداری در اروپا و آسیا است. مهم نیست که شما کجای جهان قرار دارید، اگر اقلام خریداری شده شما در انبار باشد، این شرکت ظرف مدت 24 ساعت فرآیند حمل و نقل را آغاز خواهد کرد.

این شرکت متعهد است که به عنوان ارائه دهنده اصلی جهانی برای تحقیق، توسعه و تولید در زمینه های علوم زیستی و فن آوری نوآورانه مطرح شود. این شرکت برای دستیابی به دیدگاه استراتژیک خود در نظر دارد با نیازهای مشتریان خود برابری کند و حتی فراتر از نیاز مشتریان خود عمل کند. شرکت نامبرده این هدف را با ایجاد و حفظ استانداردهای تضمین کیفیت تامین می کند.

نمایندگی فروش محصولات شرکت Selleckchem در ایران

در کشور عزیزمان ایران، شرکت سفیر آزما نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت Selleckchem می باشد.

وارد کننده محصولات شرکت Selleckchem در ایران

شرکت سفیر آزما همچنین وارد کننده محصولات شرکت Selleckchem در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران می باشد.

خرید و فروش محصولات شرکت Selleckchem

به منظور خرید و فروش محصولات Selleckchem از طریق تلگرام (یا سایر شبکه های اجتماعی) با شماره 20 88 990 0936 و یا از طریق شماره های زیر تماس حاصل کنید.
91 67 83 66 021
20 88 990 0936

محصولات شرکت selleckchem را در سایت selleckchem.com جستجو کنید.

به اشتراک بگذارید: