نمایندگی فروش محصولات شرکت gibco گیبکو

نمایندگی فروش محصولات شرکت gibco گیبکو

شرکت gibco گیبکو یک برند پرقدرت با تخصص در زمینه تولید محیط کشت سلولی است. شرکت گیبکو با رعایت استانداردها برای ارائه محصولات، خدمات و پشتیبانی، دانشمندان را برای انجام تحقیقات شان تواناتر می کند. این شرکت بیش از 50 سال است که بهترین محصولات را در زمینه های سرطان، محیط کشت و مواد تحقیقاتی تولید می کند.

Gibco، محیط های کشت، مکمل ها، سلول ها و واکنشگرهای کشت سلولی را برای عملکرد بهتر نتایج شما برآورده می کند.
Gibco یکی از معروف ترین برندهای موجود در Thermo Fisher Scientific می باشد. صرف نظر از اینکه شما در حال انجام کشت سلول در آزمایشگاه های تحقیقاتی هستید و یا در تاسیسات تولید نیاز به فرمولاسیون خود دارید یا در حال رشد دادن به سلول های اولیه یا سلول های بنیادی هستید، محصولات Gibco راه حل های قابل اعتماد به شما ارائه می دهد.

محصولات شرکت GIBCO در زمینه های زیر می باشد:
Foetal bovine serum, cell viability testing, mammalian cells, insect cells, primary cells, stem cells, liquid and dry powder media and reagents, specialty media, cell-based assays, cell therapy, cellular services, DynaBeads, validated assays, cell line development kits.

پرمصرف ترین محصولات شرکت GIBCO عبارتند از:
DMEM RPMI 1640 MEM DMEM/F-12 GlutaMAX

گیبکو با ارایه محصولت و خدمات با کیفیت و با تمرکز بر اصول مشتری مداری و نوآوری، بهترین نتایج را برای تحقیقات شما به ارمغان می آورد.

نمایندگی فروش محصولات شرکت Gibco در ایران

در کشور عزیزمان ایران، شرکت سفیر آزما نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت Gibco می باشد.

وارد کننده محصولات شرکت Gibco در ایران

شرکت سفیر آزما همچنین وارد کننده محصولات شرکت Gibco در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران می باشد.

خرید و فروش محصولات شرکت gibco گیبکو

به منظور خرید و فروش محصولات شرکت gibco از طریق تلگرام (یا سایر شبکه های اجتماعی) با شماره 20 88 990 0936 و یا از طریق شماره های زیر تماس حاصل کنید.
91 67 83 66 021
20 88 990 0936

محصولات شرکت گیبکو را در سایت های زیر جستجو کنید:

thermofisher.com
fishersci.com

به اشتراک بگذارید: