نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران

شرکت سفیر آزما نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران و نمایندگی شرکت سیگما آلدریچ در تهران بوده و به مشتریان اطمینان خاطر می دهد که می توانند محصولات اصلی شرکت سیگما آلدریچ را از سفیر آزما تهیه نمایند.

سیگما آلدریچ یکی از شرکت های پیشرو در تکنولوژی و علوم است که در زمینه تولید و ارائه محصولات بیوشیمی، محصولات ارگانیک، کیت تحقیقاتی و خدماتی که برای تحقیقات علمی لازم است، فعالیت می کند.

شرکت sigma aldrich سیگما آلدریچ در سال 1935 به عنوان یک شرکت تولید کننده مواد بیوشیمیایی، آنتی بیوتیک ها، بافرها، کربوهیدرات ها، آنزیم ها، هماتولوژی و بافت شناسی، نوکلئوتیدها، پروتئین ها، پپتیدها، اسیدهای آمینه و مشتقات آن و شرکت آلدریچ در سال 1951 به عنوان یک شرکت تولید کننده مواد شیمیایی ارگانیک و غیر ارگانیک، معرف ها مواد پیشرفته ایزوتوپ های پایدار برای سنتز شیمیایی، شیمی دارویی و علوم مواد در کشور آمریکا به طور مستقل شروع به کار کردند.

قیمت مواد آزمایشگاهی SIGMA ALDRICH سیگما آلدریچ

این دو شرکت سال ها به طور جداگانه به فعالیت خود ادامه می دادند و به عنوان شرکت های شیمیایی پیشرو در امریکا می درخشیدند. شرکتهایی که شیمیدان ها می توانستند هزاران محصول خاص را از طریق پست خریداری کنند.

تا اینکه مدیران سیگما و آلدریچ در آگوست سال 1975 تصمیم گرفتند تحت مجموعه مشترک با نام سیگما آلدریچ به یکدیگر ملحق شوند.

جهت خرید مواد شیمیایی سیگما آلدریچ، می توانید از صفحه تماس با ما سفیر آزما که نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران است، مراجعه کنید.

برای خرید مواد شیمیایی سیگما آلدریچ از وارد کننده و نمایندگی سیگما آلدریچ در تهران، با ما تماس بگیرید.

فروش مواد شیمیایی سیگما آلدریچ توسط نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران

در کشور عزیزمان ایران نیز شرکت سفیر آزما علاوه بر دارا بودن موجودی قابل توجهی از پرکاربردترین محصولات شرکت sigma aldrich سیگما آلدریچ توانایی این را دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با رعایت کلیه شرایط دمایی حمل بنا به سفارش مشتریان، کلیه محصولات شرکت سیگما آلدریچ را به دست محققان کشورمان برساند.

به اشتراک بگذارید: