نمایندگی فروش محصولات شرکت Cell Signaling Technology (CST)

نمایندگی فروش محصولات شرکت Cell Signaling Technology (CST)

شرکت Cell Signaling Technology (CST) یک شرکت خصوصی است که توسط دانشمندان تاسیس شده و برای ارائه بالاترین کیفیت، تحقیقات نوآورانه و محصولات تشخیصی در جهان برای تسریع درک مفاهیم زیست شناختی و توانمندی در حوزه پزشکی شخصی ساخته شده است. کارکنان Cell Signaling در سراسر جهان از ستاد ایالات متحده در ماساچوست گرفته تا دفاتر هلند، چین و ژاپن فعالیت می کنند.
ارزش های اصلی این شرکت که اساس تصمیم گیری، رهبری و فرهنگ سازمانی آن است در حوزه های زیر خلاصه می شود:
نوآوری در علم
ارائه بهترین محصولات
به کارگیری کارمندان فعال و پویا
متعهد به مسئولیت های اجتماعی

اینها اصولی هستند که شرکت Cell Signaling Technology (CST) بر روی آن تأسیس شده و مسیر خود را ادامه داد.
علاوه بر توسعه و تولید محصول، Cell Signaling نیز به طور فعال در توسعه فن آوری های جدید برای تجزیه و تحلیل سیگنال و همچنین تحقیقات زیست شناسی سلول های مکانیکی مشغول است. دانشمندان Cell Signaling یافته های خود را در مجلات علمی با کیفیت بالا از جمله Biotechnology Nature، Cell، Journal of Immunology و Journal of Biological Chemistry منتشر می کنند.

رضایت مشتری بالاترین اولویت شرکت Cell Signaling است. این شرکت که توسط دانشمندان تشکیل شده است و کارکنان علمی متخصص به منظور درک نیازهای شما محققان را به کار گرفته است. Cell Signaling متعهد به توسعه محصولات با کیفیت بالاست. اعتبار دقیق خدمات این شرکت نتایج قابل اعتمادترین و قابل تکرار را با حداقل هزینه های وقت، نمونه ها و واکنش ها تضمین می دهد.

Cell Signaling اعتقاد دارد که مردم همیشه مهم ترین دارایی آن خواهند بود. ارائه یک محیط کاری ایمن، فراگیر و تحریک آمیز که اهمیت تنوع اقوام، کرامت انسانی و کار معنی دار را درک می کند و ایجاد سیاست های که شامل بیمه بهداشت عالی و پرداخت مزایا هستند از اولویت های Cell Signaling می باشد. مشارکت کارکنان این شرکت در کمیته های بشردوستی که به محیط زیست و جوامع محلی ما کمک می کند، به حفظ وفاداری و روابط بلندمدت کمک می کند.

محصولات شرکت Cell Signaling Technology (CST) در حوزه های زیر قرار می گیرد:
Primary Antibodies
Secondary Antibodies
Antibody Conjugates
Activators & Inhibitors
Buffers & Dyes
Cellular Assay Kits
ChIP Kits & Reagents
Cytokines
ELISA Kits
Kits & Reagents
Proteomic Analysis Products

نمایندگی فروش محصولات شرکت Cell Signaling Technology (CST) در ایران

در کشور عزیزمان ایران، شرکت سفیر آزما نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت Cell Signaling Technology (CST) می باشد.

وارد کننده محصولات شرکت Cell Signaling Technology (CST) در ایران

شرکت سفیر آزما همچنین وارد کننده محصولات شرکت Cell Signaling Technology (CST) در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران می باشد.

خرید و فروش محصولات شرکت Cell Signaling Technology (CST)

به منظور خرید و فروش محصولات Cell Signaling Technology (CST) از طریق تلگرام (یا سایر شبکه های اجتماعی) با شماره 20 88 990 0936 و یا از طریق شماره های زیر تماس حاصل کنید.
91 67 83 66 021
20 88 990 0936

محصولات شرکت Cell Signaling را در سایت cellsignal.com جستجو کنید.

به اشتراک بگذارید: