نمایندگی فروش محصولات شرکت LifeSpan BioSciences LSBio لایف اسپن

نمایندگی فروش محصولات شرکت LifeSpan BioSciences LSBio لایف اسپن

شرکت LifeSpan BioSciences (LSBio) رهبر صنعت آسیب شناسی مولکولی است. LifeSpan BioSciences آنتی بادی ها، خدمات ایمونوهیستوشیمی را به فروش می رساند. LifeSpan در سال 1995 در ایالات متحده امریکا تأسیس شد و آنتی بادیهای اختصاصی را به گروههای اصلی داروهای هدفمند برای بررسی بیان این پروتئین در بافتهای طبیعی و بیمار مبتلا ساخت.

LSBio در سال 1995 تأسیس شد و آنتی بادیهای اختصاصی را به منظور اهداف دارویی برای بررسی این پروتئینها در بافتهای انسانی طبیعی و آسیب دیده ارائه کرد.
LifeSpan BioSciences آنتی بادی های با کیفیت بالا، پروتئین ها، محصولات بیوشیمیایی، کیت سنجش و کیت الایزا، داده های ایمونوهیستوشیمی و خدمات را برای پژوهشگران در سراسر جهان فراهم می کند.

در سال 1995 لایف اسپن به عنوان یک شرکت پاتولوژی مولکولی با تمرکز بر موضع گیری پروتئین در بافت های بیمار انسان توسط IHC تأسیس شد. LSBio از طریق تجربیاتی که با انجام هزاران مطالعات IHC و تولید و آزمایش هزاران آنتی بادی به دست آورده است، به عنوان یکی از رهبران جهان در صنعت آنتی بادی تبدیل شده است.

LSBio دارای فهرستی از 550،000 آنتی بادی منوکلونال و پلی کلونال به 20،000 هدف است. آنتی بادی های این شرکت برای اکثر گونه ها و تمام برنامه های کاربردی مهم تحقیقاتی مانند ایمونوبلوتینگ، IHC، ایمونوفلورسانس و دسته بندی سلول های فعال شده فلورسانس در دسترس هستند. از طریق آزمایش گسترده در خانه، بیش از 14،000 از این آنتی بادی ها به عنوان یک عامل واجد شرایط IHC شناخته شده و با نام تجاری IHC-plus ™ شناخته شده اند.

LSBio همچنین 30،000 محصول با کیفیت مرتبط با immunoassays را ارائه می دهد، از جمله Sandwich ELISA (enzyme-linked immunosorbent assay) kits, Competitive EIA (Enzyme Immunoassay) kits, as well as cell-based and DNA-binding kits.
لایف اسپن همچنین 45،000 از عصاره های پروتئینی و همچنین پروتئین های نوترکیب را ارائه می کند.

اخیرا LifeSpan BioSciences مجموعه های در حال رشد از کیت های سنجش و مواد بیوشیمیایی برای استفاده جامعه پژوهشی منتشر کرده است.

برای بیش از یک دهه، محققان با اتکا بر تخصص LSBio نیازهای برونسپاری پاتولوژی خود را برطرف می کنند. خدمات LifeSpan BioSciences عبارتند از: تولید و خصوصی سازی آنتی بادی، پشتیبانی مطالعات IHC سفارشی توسط یک پایگاه انبوه بافت انسانی و …
LSBio پشت کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کند و خدمات و پشتیبانی بی نظیری ارائه می دهد.

در سالهای آینده LifeSpan BioSciences (LSBio) قصد دارد تا فهرستی از محصولات پروتئومیک با کیفیت بالا را گسترش دهد و مشتریان خود را با معرفهای عالی، خدمات و پشتیبانی برای تسریع در تحقیقات خود ارائه دهد.

LifeSpan BioSciences (LSBio) در پشت کیفیت محصولات و خدمات خود قرار می گیرد و خدمات و پشتیبانی مشتریان بی نظیر ارائه می دهد. در سالهای آینده LifeSpan BioSciences قصد دارد تا فهرستی از محصولات پروتئومیک با کیفیت بالا را گسترش دهد و مشتریان خود را با معرفهای عالی، خدمات و پشتیبانی برای تسریع در تحقیقات خود ارائه دهد.
LifeSpan (lsbio) همچنین یکی از رهبران نرم افزار تصویربرداری با توان بالا و تشخیص سرطان است و در حال توسعه ابزار و نرم افزار برای تفسیر پاتولوژی در سم شناسی و تشخیص سرطان پیش از موعد است. مشتریان LifeSpan (lsbio) شامل بیش از 100 شرکت دارویی در ایالات متحده، اروپا و ژاپن است.

خدمات و محصولات شرکت LifeSpan (lsbio) شامل آنتی بادی ها، سنتز آنتی بادی Validated IHC، خدمات تحقیقاتی IHC، ساخت بافت میکروارگانیخته سفارشی برای استفاده در مطالعات تحقیقاتی، آسیب شناسی و خدمات تصویربرداری، خدمات غربالگری واکنش پذیری آنتی بادی منوکلونال و … می باشد.

محصولات شرکت LifeSpan (lsbio) به طور کلی در زمینه های زیر دسته بندی می شود:
Antibodies
ELISA and Assay Kits
Proteins
Biochemicals
Immunohistochemistry
Immunohistochemistry Services
TCR Screening Services

نمایندگی فروش محصولات شرکت LifeSpan BioSciences (LSBio) در ایران

در کشور عزیزمان ایران، شرکت سفیر آزما نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت LifeSpan (lsbio) می باشد.

وارد کننده محصولات شرکت LifeSpan (lsbio) در ایران

شرکت سفیر آزما همچنین وارد کننده محصولات شرکت LifeSpan BioSciences در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران می باشد.

خرید و فروش محصولات شرکت LifeSpan BioSciences (LSBio)

به منظور خرید و فروش محصولات شرکت LSBio از طریق تلگرام (یا سایر شبکه های اجتماعی) با شماره 20 88 990 0936 و یا از طریق شماره های زیر تماس حاصل کنید.
91 67 83 66 021
20 88 990 0936

محصولات شرکت LifeSpan (lsbio) در سایت lsbio.com جستجو کنید.

به اشتراک بگذارید: