نمایندگی فروش محصولات شرکت BioVision بایو ویژن

نمایندگی فروش محصولات شرکت BioVision بایو ویژن

شرکت BioVision بایو ویژن یک شرکت خصوصی علوم زیستی است که در منطقه خلیج سان فرانسیسکو ایالات متحده امریکا واقع شده است.
BioVision محصولات متنوعی از جمله کیت آزمایشگاهی، آنتی بادی ها، پروتئین های نوترکیب و آنزیم ها و سایر ابزارهای تحقیق نوین برای مطالعه آپوپتوز، متابولیسم، تکثیر سلولی، استرس سلولی، آسیب و تعمیر سلولی، دیابت، چاقی و سندرم متابولیک، ساقه زیست شناسی سلولی، تنظیم ژن، انتقال سیگنال و غیره ارائه می دهد.

محصولات شرکت BioVision بایو ویژن در حال حاضر در بیش از 70 کشور در سراسر جهان فروخته می شود. محصولات بایوویژن بر اساس نوع محصول و نوع تحقیقات دسته بندی می شوند. Biovision در صنعت علوم زیست شناسی به خوبی شناخته شده است تا ابزار تحقیقاتی برای دانشمندان را برای تسریع در تحقیقات خود فراهم کند.

BioVision با هدف ارائه مجموعه های نوآورانه و با کیفیت بالا، پروتئین های نوترکیب، آنتی بادی ها و دیگر ابزارهای تحقیقاتی برای سرعت بخشیدن به کشف علم در زمینه های مرتبط با بیماری مانند سرطان، دیابت، چاقی، بیماری آلزایمر و غیره بنا شده است. این اهداف را از طریق یک تعریف دقیق استراتژی مرکزی و یک فرهنگ سازمانی که یکپارچگی، باز بودن و همکاری را تقویت می کند و با تمرکز بر نیازهای مشتری و نوآوری ارائه می دهد.

نمایندگی فروش محصولات شرکت BioVision بایو ویژن در ایران

در کشور عزیزمان ایران، شرکت سفیر آزما نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت BioVision می باشد.

وارد کننده محصولات شرکت BioVision در ایران

شرکت سفیر آزما همچنین وارد کننده محصولات شرکت BioVision بایو ویژن در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران می باشد.

خرید و فروش محصولات شرکت BioVision بایو ویژن

به منظور خرید و فروش محصولات شرکت BioVision از طریق تلگرام (یا سایر شبکه های اجتماعی) با شماره 20 88 990 0936 و یا از طریق شماره های زیر تماس حاصل کنید.
91 67 83 66 021
20 88 990 0936

محصولات شرکت بایوویژن را در سایت biovision جستجو کنید.

به اشتراک بگذارید: