نمایندگی فروش محصولات شرکت TOCRIS تکریس

نمایندگی فروش محصولات شرکت TOCRIS تکریس

شرکت TOCRIS تکریس در سال 1982 توسط پروفسور جف واتکینز، استاد گروه فارماکولوژی دانشگاه بریستول انگلستان تاسیس شد. تلاش های واتکینز در ابتدا بر روی گیرنده های گلوتامات و دخالت آنها در پروسه های انتقال سیناپسی سیستم های عصبی پستانداران متمرکز بود.

شرکت tocris ابتدا با نام تجاری Tocris Neuramin فعالیت می کرد. این شرکت در ابتدا برای ایجاد ابزارهای تحقیق استاندارد و روندهای جدید آسان برای محققان تأسیس شد. شرکت تکریس در سال 1994 با شرکت cookson chemicals که در زمینه ارائه خدمات سنتز سفارشی و همچنین مجموعه ای از محصولات شیمیایی برای صنایع دارویی فعالیت می کرد، ادغام شد.

در سال 2002 شرکت tocris توانست جایزه ملکه را در بخش تجارت بین الملل دریافت کند و بعد از آن در سال 2006 نامزد دریافت جایزه در پنج دسته از معتبرترین جوایز صنعت علوم زیستی شد. در سال 2005 نام تجاری خود را به tocris bioscience تغییر داد.
در سال 2011 با شرکت R&d systems که محصولات مرتبط با بیوتکنولوژی، تولید و تخلیص آنتی بادی ها، انواع cytokine ها و تولید کنترل های هماتولوژی را ارایه می دهد ادغام شد. در سال 2016 محصولات شرکت تکریس از 4000 محصول پیشی گرفت.
در حال حاضر شرکت tocris و R&dsystems زیر مجموعه شرکت biotechne می باشند.

شرکت Tocris تکریس در زمینه تولید مواد شیمیایی و بیولوژیکی فعال است و تولیدات آن در تحقیقات علوم زیستی، فارماکولوژی، زیست شناسی سلولی، تحقیقات سرطان، ایمونولوژی، علوم اعصاب، سلول های بنیادی، درد التهاب، غدد مورد استفاده پژوهشگران قرار دارد.

نمایندگی فروش محصولات شرکت tocris در ایران

در کشور عزیزمان ایران، شرکت سفیر آزما نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت tocris می باشد.

وارد کننده محصولات شرکت tocris در ایران

شرکت سفیر آزما همچنین وارد کننده محصولات شرکت tocris در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران می باشد.

خرید و فروش محصولات شرکت Tocris تکریس

به منظور خرید و فروش محصولات شرکت tocris از طریق تلگرام (یا سایر شبکه های اجتماعی) با شماره 20 88 990 0936 و یا از طریق شماره های زیر تماس حاصل کنید.
91 67 83 66 021
20 88 990 0936

محصولات شرکت تکریس را در سایت tocris جستجو کنید.

به اشتراک بگذارید: