نمایندگی فروش محصولات شرکت Polysciences پلی سانیس

نمایندگی فروش محصولات شرکت Polysciences پلی سانیس

شرکت Polysciences یک شرکت تولیدی است. محصولات شرکت فوق در بسیاری از برنامه های علمی استفاده می شود که حجم آن کوچک است، اما ارزش افزوده بزرگی را ایجاد می کنند. این شرکت در سال 1961 تاسیس شد تا محصولات آماده سازی نمونه را برای میکروسکوپ الکترونی ارائه دهد، زیرا نمونه های نانو مقیاس شروع به نشان دادن دانش جدید کردند.

محصولات مونومر و پلیمر با خلوص بالای این شرکت در تجهیزات پزشکی کاربرد زیادی دارند و در روش های مختلفی برای افزایش ویژگی های بحرانی استفاده می شوند. توسعه این شرکت در بازار الکترونیک پلیمر و مواد شیمیایی موقعیت آن را به عنوان تولید کننده و تامین کننده منومرها و پلیمرهای با خلوص بالا گسترش داده است. تکنولوژی تولید ذرات این امکان را داده است که این شرکت خط میکرواستیک ها را برای اندازه گیری در کاربردهای فناوری نانو بکار ببندد.
همه این تجربیات باعث شده بیش از 3،000 محصول توسط شرکت مذکور عرضه شود که این تعداد با تولید مواد جدید برای برنامه های علمی جدید در حال افزایش است. کیفیت محصول در Polysciences با پشتیبانی فنی مشتریان برای پاسخ دادن به سوالات آنها به سرعت و با دقت تکمیل می شود. این شرکت همچنین در حال تلاش برای ارائه فن آوری پیشرفته پشتیبانی فنی برای کمک به مشتریان خود در رسیدن به اهداف خود هستند.

محصولات شرکت Polysciences در دسته بندی های زیر قرار می گیرد:
• Life Sciences
• Monomers & Polymers
• Microspheres & Particles
• High Performance Adhesives, Coatings & Encapsulants

نمایندگی فروش محصولات شرکت Polysciences در ایران

در کشور عزیزمان ایران ، شرکت سفیر آزما نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت Polysciences می باشد.

وارد کننده محصولات شرکت Polysciences در ایران

شرکت سفیر آزما همچنین وارد کننده محصولات شرکت Polysciences در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران می باشد.

خرید و فروش محصولات شرکت Polysciences

به منظور خرید و فروش محصولات Polysciences از طریق تلگرام (یا سایر شبکه های اجتماعی) با شماره 20 88 990 0936 و یا از طریق شماره های زیر تماس حاصل کنید.
91 67 83 66 021
20 88 990 0936

محصولات شرکت Polysciences را در سایت polysciences جستجو کنید.

به اشتراک بگذارید: