نمایندگی فروش محصولات شرکت MP Biomedicals ام پی بایو

نمایندگی فروش محصولات شرکت MP Biomedicals ام پی بایو

شرکت MP Biomedicals یک شرکت جهانی است که مقر آن در کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا و دفاتر منطقه ای آن در اروپا، آسیا، اقیانوس آرام و استرالیا است. این شرکت بیش از 55،000 محصول را تولید می کند و به فروش می رساند. این شرکت یک سری جامع از محصولات مرتبط با علوم زیست شناسی، مواد شیمیایی و محصولات تشخیصی را ارائه می دهد.

شرکت ام پی بیومدیکالز شبکه گسترده ای از توزیع کنندگان جهانی را با تجهیزات تشخیصی دارای گواهی ISO-13485 در ایالات متحده آمریکا سنگاپور و همچنین فرانسه ارائه می دهد.
محصولات شرکت مذکور تقریبا در تمام بخش های عمده جهان در دسترس هستند و همچنان به گسترش نمونه کارهای خود با تولید محصولات با کیفیت بالا و نوآورانه ادامه می دهد.

محصولات شرکت MP Biomedicals به طور کلی در زمینه های زیر طبقه بندی می شود:
Life science
Research
Chemistry
Fine chemicals
Bovine proteins
Diagnostics
Immuno solutions

ام پی بیومدیکالز طیف گسترده ای از محصولات و راه حل اختصاص داده شده در تمام زمینه های تحقیقاتی علوم زیستی ارائه می دهد. سبد محصولات این شرکت مواد شیمیایی مخصوص و مواد بیوشیمیایی، ابزار، آنتی بادی، کیت ها و واکنش دهنده ها برای حمایت از جریان کار تحقیقاتی شما را در بر می گیرد.

دانشمندان در سراسر دنیا مواد شیمیایی آلی و معدنی این شرکت را به کار می گیرند. بیش از 50 سال است که این شرکت در زمینه های تولید نوآورانه معرف ها، مواد پیشرفته و ایزوتوپ ها، مواد شیمیایی دارویی فعال است.

نمایندگی فروش محصولات شرکت MP Biomedicals در ایران

در کشور عزیزمان ایران، شرکت سفیر آزما نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت MP Biomedicals می باشد.

وارد کننده محصولات شرکت MP Biomedicals در ایران

شرکت سفیر آزما همچنین وارد کننده محصولات شرکت MP Biomedicals در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران می باشد.

خرید و فروش محصولات شرکت MP Biomedicals

به منظور خرید و فروش محصولات MP Biomedicals از طریق تلگرام (یا سایر شبکه های اجتماعی) با شماره 20 88 990 0936 و یا از طریق شماره های زیر تماس حاصل کنید.
91 67 83 66 021
20 88 990 0936

محصولات شرکت MP Biomedicals را در سایت mpbio.com جستجو کنید.

به اشتراک بگذارید: