نمایندگی فروش محصولات شرکت Miltenyi Biotec میلتنی بیوتک

نمایندگی فروش محصولات شرکت Miltenyi Biotec میلتنی بیوتک

شرکت Miltenyi Biotec یک شرکت جهانی بیوتکنولوژی است که مقر آن در آلمان واقع شده است. این شرکت محصولات و خدماتی را ارئه می دهد که از دانشمندان، پژوهشگران بالینی و پزشکان در زمینه تحقیقات اساسی، تحقیقات ترجمه و برنامه های کاربردی بالینی پشتیبانی می کند.

شرکت میلتنی بایوتک راه حل هایی را ارائه می دهد که شامل تکنیک های تهیه نمونه، جداسازی سلول، مرتب سازی سلول، جریان سیاتومتری، کشت سلولی، تجزیه تحلیل مولکولی، کاربرد بالینی و تصویربرداری حیوانات کوچک است. از زمان تأسیس Miltenyi Biotec در سال 1989، این شرکت به سلول درمانی پرداخته است. این شرکت دارای بیش از 2000 کارمند با 44 ملیت متفاوت و مجموعه ای از بیش از 14000 محصول است. این شرکت در 28 کشور فروش مستقیم دارد و در 73 کشور از طریق توزیع کنندگانش خدمت می کند.
2500 بیمار سالانه با محصولات سلولی Miltenyi Biotec درمان می شوند.
55،000 روش سلول درمانی با محصولات Miltenyi Biotec انجام پذیر است.

محصولات شرکت میلتنی بایوتک در بیش از 20،000 نشریه و در بیش از 35،000 درمان بالینی تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است. بسیاری از نشریات که محصولات این شرکت را ذکر کرده اند می توانند از طریق سایت CiteAb، یک موتور جستجوی آنتی بادی که 4591 محصول Miltenyi Biotec را فهرست می کند، قابل دسترسی است.

خدمات، معرف ها و ابزارهای شرکت نامبرده از تحقیقات پایه، تحقیقات بالینی و ترجمه یافته های تحقیقات پایه در مورد برنامه های بالینی حمایت می کند که سلامت انسان را بهبود می بخشد. خدمات ارائه شده توسط این شرکت عبارتند از تجزیه بیان ژن، تولید محصولات زیستی با توجه به دستورالعمل GMP.

فن آوری Miltenyi Biotec در برنامه های کاربردی مربوط به دسترسی، تجزیه و تحلیل و استفاده از سلول های اولیه در تحقیقات پایه، تحقیقات ترجمه و برنامه های کاربردی بالینی استفاده می شود. نمونه هایی از این برنامه ها شامل تهیه نمونه، جداسازی سلول، مرتب سازی سلول ها، جریان سیاتومتری، برنامه های کاربردی مولکولی، کشت سلولی تا درجه GMP، تصویربرداری قبل از بیماری، حفظ سلول های بالینی و پردازش سلول های بالینی است.

واکنش دهنده ها و دستگاه های میلتنی بایوتک عمدتا در زمینه های تحقیقاتی در زمینه ایمونولوژی، زیست شناسی سلول های بنیادی، علوم اعصاب و سرطان مورد استفاده قرار می گیرند.
در حدود 30 سال است که این شرکت توانایی پیشرفت تحقیقات زیست پزشکی را افزایش می دهد و نقش مهمی را در سلول و ژن درمانی ایفا می کند.

نمایندگی فروش محصولات شرکت Miltenyi Biotec در ایران

در کشور عزیزمان ایران، شرکت سفیر آزما نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت Miltenyi Biotec می باشد.

وارد کننده محصولات شرکت Miltenyi Biotec در ایران

شرکت سفیر آزما همچنین وارد کننده محصولات شرکت Miltenyi Biotec در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران می باشد.

خرید و فروش محصولات شرکت Miltenyi Biotec

به منظور خرید و فروش محصولات Miltenyi Biotec از طریق تلگرام (یا سایر شبکه های اجتماعی) با شماره 20 88 990 0936 و یا از طریق شماره های زیر تماس حاصل کنید.
91 67 83 66 021
20 88 990 0936

محصولات شرکت Miltenyi Biotec را در سایت miltenyibiotec.com جستجو کنید.

به اشتراک بگذارید: