نمایندگی فروش محصولات شرکت Cayman کیمن

نمایندگی فروش محصولات شرکت Cayman کیمن

شرکت شیمیایی Cayman کیمن که مقر آن در میشیگان است، منابع لازم برای پیشبرد سلامت انسان و حیوانات را در اختیار دانشمندان قرار می دهد. این شرکت در سال 1980 توسط دکتر کریک ماکس تاسیس شد. پس از چند سال رشد، دفتر مرکزی به میشیگان منتقل شد که اولین آزمایشگاه شیمی کامل شیمی Cayman بود.

محصولات شرکت Cayman کیمن برای تولید بیوشیمی های با کیفیت، کیت ها، آنتی بادی ها و پروتئین های نوترکیب و ارائه خدمات قرارداد برای سنتز / تجزیه و تحلیل شیمیایی سفارشی، توسعه / غربالگری آزمایش و کشف مواد مخدر را شامل می شود. از زمان تاسیس، شرکت Cayman کاتالوگ گسترده ای از محصولات را برای برآوردن نیازهای مشتریان خود در حال توسعه دارد. این شرکت توانایی های خود را افزایش داده تا تولید مواد دارویی فعال، استاندارد تولید تحلیلی قانونی، تخصص خدمات تحقیقاتی قرارداد، توسعه داروهای پیش از بالینی، حمایت از کمک های پژوهشی و حمایت از جامعه را در دستور کار قرار دهد. شرکت کیمن متعهد است تا محصولات مقرون به صرفه و با کیفیت بالا را به جامعه پژوهشی عرضه کند.

شرکت کیمن مولکول های کوچک، بیوشیمی، کیت ها، آنتی بادی ها و پروتئین ها را برای دانشمندان در سراسر جهان ایجاد و عرضه می کند. تولید واکنش دهنده ها با کیفیت استثنایی برای سرطان، آسیب اکسیداتیو، اپی ژنتیک، علوم اعصاب، التهاب، متابولیسم و بسیاری از محصولات دیگر را عرضه می کند.

در سراسر جهان توزیع محصولات شرکت کیمن از طریق آلمان و استونی برای شبکه توزیع اروپایی و از طریق شرکت های متعدد توزیع مستقل هماهنگ شده است.

ماموریت شرکت Cayman این است که کمک کند تا کارهای تحقیقاتی امکان پذیر باشد. این کار با استفاده از یک گروه با استعداد و کارآمد از کارشناسان برای توسعه ابزارهایی برای حمایت از دانشمندان پژوهشی در سراسر دانشگاه، مراکز بیوتکنولوژی و موسسات دارویی انجام می شود. دانشمندان Cayman، متخصصین سنتز و بیوشیمیایی هستند. شرکت نامبرده در تمام جنبه های آزمایش و توسعه آنتی بادی ها بسیار ماهر است و به طور کامل در بیان پروتئین، کریستالیزاسیون و تعیین ساختار فعالیت دارد.

تعهد Cayman به جامعه پژوهشی، حمایت از دانشمندان جوان است. این شرکت برای کمک به کاهش بار هزینه های سفر به کنفرانس ها و چاپ پایان نامه ها، کمک ها و منابع خود را ارائه می دهد.
Cayman افتخار می کند که دستاوردهای دانشمندان را جشن بگیریم که بخشی از کار آنها را با تبلیغ نشریات و پوسترهای ما انجام داده اند.
در حال حاضر این شرکت بیش از 14,097 محصول عرضه می کند و بیش از 400 کارمند و دفاتر توزیعی در بیش از 100 کشور دنیا دارد.

نمایندگی فروش محصولات شرکت cayman در ایران

در کشور عزیزمان ایران، شرکت سفیر آزما نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت cayman می باشد.

وارد کننده محصولات شرکت cayman کیمن در ایران

شرکت سفیر آزما همچنین وارد کننده محصولات شرکت cayman در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران می باشد.

خرید و فروش محصولات شرکت cayman

به منظور خرید و فروش محصولات شرکت cayman کیمن از طریق تلگرام (یا سایر شبکه های اجتماعی) با شماره 20 88 990 0936 و یا از طریق شماره های زیر تماس حاصل کنید.
91 67 83 66 021
20 88 990 0936

محصولات شرکت cayman را در سایت caymanchem.com جستجو کنید.

به اشتراک بگذارید: