نمایندگی فروش محصولات شرکت Carbosynth

نمایندگی فروش محصولات شرکت Carbosynth

شرکت Carbosynth بیش از 4500 کربوهیدرات و نوکلئوزید ارائه می دهد. این محدوده شامل مونو ساکاریدها، آنزیم ها، مواد شوینده و … است. کاتالوگ ما مقدار زیادی برای تحقیق و توسعه ارائه می دهد، اما بسیاری از آنها به صورت عمده تولید می شوند. به عنوان مثال 2-deoxy-D-glycose، IPTG، methyl-aD-glucopyranoside، n-octyl-bD-glucopyranoside، 3،4،6-Tri-O-acetyl-D-galactal، gulonic acid-gamma-lactone، diacetone -D-mannose و 2-nitrophenyl-bD-galactopyranoside در مقادیر 10 تا 1000 کیلوگرم تولید می شوند.

Carbosynth برای ارائه جامع ترین محصولات در زمینه کربوهیدرات ها و نوکلئوزید ها برای جامعه تحقیق و توسعه بین المللی علوم زیستی تاسیس شد. این شرکت قصد دارد تا مشتریان خود را در مسیر کشف علم در نیازهای کربوهیدرات و نوکلئوزید خود با ارائه راه حل های مقرون به صرفه حمایت کنند. شرکت نامبرده محصولات بسیاری را در آزمایشگاه های خودش تولید می کند.

شرکت مذکور همچنین مجموعه ای از مواد شیمیایی آلی را ارائه می دهد. بسیاری از آنها بلوک های ساختمانی چند منظوره یا برنامه های تخصصی هستند که از واکنش های بیوشیمیایی به آنتی اکسیدان های طبیعی به دست می آیند. این نوع محصولات شامل عوامل اتصال، مانند EDAC یا فعال کننده های پپتید و سنتز الیگونوکلئوتید هستند.

سنتز سفارشی یکی از بخش های در حال توسعه کسب و کار این شرکت است. این شرکت متعهد به تحویل به موقع ترکیبات با کیفیت است. همچنین می تواند طیف گسترده ای از واکنش های شیمیایی و فرآیند ها را به ویژه در زمینه کربوهیدرات ها و نوکلئوزید ها ارائه دهد.

کربوسینث: منبع کربوهیدرات ها و هسته های هسته ای

محصولات شرکت Carbosynth به طور کلی در دسته های زیر قرار می گیرند:

Carbohydrates
Enzyme Substrates
Nucleosides
Fine Chemicals
Antibiotics
Natural Products
Bioscience

نمایندگی فروش محصولات شرکت Carbosynth در ایران

در کشور عزیزمان ایران، شرکت سفیر آزما نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت Carbosynth می باشد.

واردکننده محصولات شرکت Carbosynth در ایران

شرکت سفیر آزما همچنین وارد کننده محصولات شرکت Carbosynth در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران می باشد.

خرید و فروش محصولات شرکت Carbosynth

به منظور خرید و فروش محصولات شرکت Carbosynth از طریق تلگرام (یا سایر شبکه های اجتماعی) با شماره 20 88 990 0936 و یا از طریق شماره های زیر تماس حاصل کنید.
91 67 83 66 021
20 88 990 0936

محصولات شرکت Carbosynth را در سایت carbosynth.com جستجو کنید.

به اشتراک بگذارید: