نمایندگی فروش محصولات شرکت NEW ENGLAND BioLabs (NEB) نب

نمایندگی فروش محصولات شرکت NEW ENGLAND BioLabs (NEB) نب

شرکت NEW ENGLAND BioLabs (NEB) در اواسط دهه 1970 توسط جمعی از دانشمندان متعهد به توسعه محصولات نوآورانه برای صنعت علوم زیستی تاسیس شد. ایده تاسیس این شرکت توسط پروفسور Donald comb در ایالت ماساچوست ایالات متحده امریکا بنا شد. شرکت new englan biolabs اکنون یک رهبر جهانی شناخته شده در کشف، توسعه و تجاری سازی آنزیمهای نوترکیب و بومی برای تحقیقات ژنتیک است و از نخستین شرکت هایی بود که آنزیم محدود کننده که در تحقیقات زیست شناسی مولکولی کاربرد دارند را به تولید انبوه رساند.

شرکت NEW ENGLAND BioLabs (NEB) توسط دانشمندان و برای خود دانشمندان تاسیس شده است. به طور مداوم، کیفیت محصول استثنایی و پشتیبانی فنی نامحدود ارائه می دهد. این شرکت بیش از چهار دهه، چشم انداز تحقیقات علوم زیستی را با کشف، توسعه و پشتیبانی از واکنش های تحقیقاتی برتر شکل می دهد.

شرکت نیو انگلند بایولبز (نب) اولین انتخاب دانشمندان جهان برای تهیه آنزیم های نوترکیب و محدودکننده برای انجام تحقیقات ژنتیکی می باشد.

محصولات شرکت new england biolabs با زمینه های زیر مرتبط است:
PCR
gene Expression
cellular analysis
RNA analysis
Epigenetics
Chemical Biology
Parasitology
RNA Biology
DNA Enzymes and Restriction Enzymes

شرکت نیو انگلند بایولبز (نب) در حال حاضر بیش از 276 آنزیم محدود کننده را تامین می کند. این آنزیم های نوترکیب با قیمت پایین در دسترس هستند. آزمایشگاههای شرکت new england biolabs بیشتر شبیه به مؤسسات پژوهشی هستند تا یک شرکت زیست فناوری. بیش از 100 دانشمند در شرکت new england biolabs در زمینه های تحقیقاتی که شامل تجزیه و تحلیل آنزیم و مهندسی، اپی ژنتیک، زیست شناسی RNA و انگل شناسی هستند، مشغول به فعالیت می باشند.

دانشمندان شرکت NEW ENGLAND BioLabs (NEB) تاکنون بیش از 826 مقاله منتشر کرده اند. این دانشمندان از طریق تمرکز بر تحقیقاتی اساسی و کاربردی برای تقویت تحصیلات علمی همکاران پسا دکترا، دکترا و کارآموزی دانشجویان و دانش آموزان درگیر در پروژه های تحقیقاتی تلاش می کنند.

شرکت new england biolabs از طریق پشتیبانی محصول و پشتیبانی مشتریان بی نظیر خود، متعهد به حمایت از جامعه پژوهشی علمی در سراسر جهان است. این شرکت دارای فرهنگ همکاری و علمی است.
واحد کیفیت NEB مسئول ایجاد و اجرای استانداردهای سختگیرانه برای مجموعه کل محصولات شرکت new england biolabs است.

در این شرکت، تحقیقات اساسی یک اولویت است. دانشمندان این شرکت به طور منظم در رشته های مربوطه از جمله زیست شناسی مولکولی و انگل شناسی به طور مرتب فعالیت خود را در مجلات برجسته منتشر می کنند. در کنفرانس های علمی مشغول پژوهش هستند، میزبان دانشمندان و بازدیدکنندگان از سراسر جهان هستند و بر تحقیقات پس از دکترا را نظارت می کنند. تا به امروز بیش از 1000 مقاله توسط دانشمندان NEB، علاوه بر بسیاری از اختراعات ثبت شده دریافت شده است. همچنین تعدادی از کارآموزی های تابستانی را برای دانشجویان دوره کارشناسی ارائه می دهد و همچنین فرصت هایی برای دانش آموزان دبیرستان محلی برای برقراری ارتباط با محققان نب ارائه می کند.

علاوه بر این کارکنان شرکت new england biolabs به طور منظم برای سخنرانی در موسسات و کنفرانس های برجسته دانشگاهی در سراسر جهان دعوت می شوند و همیشه در دبیرستان های محلی حضور دارند. با آزمایشگاه های خارج از شرکت همکاری می کنند و یک جلسه سمینار آموزشی هفتگی، دانشمندان را قادر می سازد تا از امکانات این شرکت بازدید کنند و با کارکنان آن ارتباط برقرار کنند.

شرکت new england biolabs با تعدادی از آزمایشگاه های خارجی و برگزارکننده های سمینارهای هفتگی همکاری می کند تا محققان برجسته را کنار هم گردآوری کند تا تبادل ایده ها را تسهیل ببخشد.

نمایندگی فروش محصولات شرکت new england biolabs در ایران

در کشور عزیزمان ایران، شرکت سفیر آزما نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت new england biolabs می باشد.

واردکننده محصولات شرکت new england biolabs در ایران

شرکت سفیر آزما همچنین وارد کننده محصولات شرکت new england biolabs در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران می باشد.

خرید و فروش محصولات شرکت NEW ENGLAND BioLabs (NEB)

به منظور خرید و فروش محصولات شرکت NEB از طریق تلگرام (یا سایر شبکه های اجتماعی) با شماره 20 88 990 0936 و یا از طریق شماره های زیر تماس حاصل کنید.
91 67 83 66 021
20 88 990 0936

محصولات شرکت نب را در سایت neb.com جستجو کنید.

به اشتراک بگذارید: