نمایندگی فروش محصولات شرکت SUPELCO ساپلکو

نمایندگی فروش محصولات شرکت SUPELCO ساپلکو

بیش از 40 سال است که شرکت SUPELCO ساپلکو با ارائه محصولات ابتکاری، قابل اعتماد و پشتیبانی فنی متخصصین خود در حال کمک به دانشمندان در سراسر جهان به حل مشکلات کروماتوگرافی است. SUPELCO متعهد به سرعت بخشیدن به موفقیت های مشتریان خود از طریق رهبری در علم زندگی، تکنولوژی و خدمات بالا است.

از امکانات اصلی ساپلکو در پنسیلوانیای ایالات متحده امریکا تحقیق، تولید و ساخت کروماتوگرافی عرضه و ابزار های مربوط به محیط زیست، مواد غذایی و آشامیدنی، دارویی، بیوتکنولوژی، پزشکی، و آزمایشگاههای مواد شیمیایی می باشد.

محصولات SUPELCO در چهار حوزه اصلی قرار می گیرد:
1) بسته بندی کروماتوگرافی گازی، ستون ها و لوازم جانبی
2) بسته بندی محلول کروماتوگرافی، ستون ها و لوازم جانبی
3) محصولات آماده سازی نمونه
4) استانداردهای شیمیایی مرجع و معرف

مشتریان SUPELCO ساپلکو می توانند آنچه را که نیاز دارند از بیش از 10000 موجود در انبار شرکت انتخاب کنند؛ بسیاری از برنامه های محصولات سفارشی این انتخاب آنها را گسترش می دهد تا تقریبا هر چیزی را که یک متخصص کروماتوگرافی می تواند به آن نیاز داشته باشد.

Supelco بخشی از شرکت سیگما آلدریچ است که دارای 35 شرکت وابسته و یک شبکه از بیش از 50 توزیع کننده بین المللی است.

تعهد به مشتریان ما
هدف SUPELCO این است که از طریق ارایه محصولات با کیفیت بالا و خدمات عالی، خدمات به مشتریان را کامل کند. این هدف در ثبت سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 ساپلکو منعکس شده است. ساپلکو همه محصولات خود را که با توجه به فرآیندهای تضمین کیفیت دقیق تولید می کند، تست می کند و عملکرد مناسب را تضمین می کند.

متخصصان خدمات فنی ساپلکو به مشتریان خود در زمینه مشکلات عیب یابی، بررسی شرایط استفاده از محصول و توصیه محصولات برای برنامه های خاص کمک می کنند. ساپلکو همچنین دانشمندان و تکنسین های متعدد را به محصولات کروماتوگرافی سفارشی برای نیازهای منحصر به فرد اختصاص می دهد.

ادبیات فنی Supelco پشتیبانی از نحوه انتخاب محصول، نرم افزار و نگهداری و عیب یابی است. SUPELCO کاتالوگ های جامع، بولتن های فنی، یادداشت های کاربردی، برگه های مشخصات محصول، و داده ها و برگه های آموزشی را توسعه، تولید و توزیع می کنند.

نمایندگی فروش محصولات شرکت SUPELCO ساپلکو در ایران

در کشور عزیزمان ایران ، شرکت سفیر آزما نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت Supelco می باشد.

وارد کننده محصولات شرکت Supelco در ایران

شرکت سفیر آزما همچنین وارد کننده محصولات شرکت SUPELCO ساپلکو در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران می باشد.

خرید و فروش محصولات شرکت SUPELCO ساپلکو

به منظور خرید و فروش محصولات SUPELCO ساپلکو از طریق تلگرام (یا سایر شبکه های اجتماعی) با شماره 20 88 990 0936 و یا از طریق شماره های زیر تماس حاصل کنید.
91 67 83 66 021
20 88 990 0936

محصولات شرکت ساپلکو را در سایت sigmaaldrich جستجو کنید.

به اشتراک بگذارید: