نمایندگی فروش محصولات شرکت Lonza

نمایندگی فروش محصولات شرکت Lonza

شرکت LONZA یک شرکت چند ملیتی، شیمیایی و بیوتکنولوژی سوئیس است که مقر آن در بازل است و دارای امکانات عمده در اروپا، آمریکای شمالی و آسیای جنوبی می باشد. شرکت لونزا در اواخر قرن نوزدهم در سوئیس تاسیس شد. این شرکت خدمات توسعه محصول را به صنایع دارویی و زیست شناسی، از جمله مواد شیمیایی ارگانیک، تولید سفارشی از مواد بیولوژیک، قابلیت های سنتز شیمیایی، سیستم های تشخیص و خدمات برای بخش علوم زیستی ارائه می دهد.

شرکت لنزا در سال 1897 در شهر گامپل سوییس تاسیس شد. نام خود را از رودخانه ای در نزدیک شهر الهام گرفت. در ابتدا این شرکت به تولید برق مورد استفاده برای تولید مواد شیمیایی مانند کاربید کلسیم مشغول بود. لنزا در سال 1909 به شهر Visp نقل مکان کرد (که امروزه سایت تولیدی این شرکت در آن قرار دارد) و شروع به تولید کودهای مصنوعی کرد و به تولید ویتامین ها، اسیدها، واسطه ها و مواد افزودنی روی آورد. در سال 1974 این گروه با شرکت آلومینیوم Alusuisse ادغام شد و پس از آن گروه به حوزه بیوتکنولوژی چرخش کار داد. Lonza در سال 1999 و در بورس SWX سوئیس قرار گرفت.

این شرکت در سال 1969 در ایالات متحده گسترش یافت و در همان سالها واحدهای زیست فناوری کوچکتری را تاسیس کرد. در سال 1996، لونزا Biotechnology Celltech را خرید و تولید سلول های پستانداران و آنتی بادی های تک سلولی را آغاز کرد. در اکتبر 2011، Lonza شرکت آمریکایی Arch Chemicals را به ارزش 1.4 میلیارد دلار خریداری کرد و در نتیجه تبدیل به بزرگترین تولید کننده مواد بیوشیمی در جهان شد. در 15 آگوست 2016، LONZA اعلام کرد که قصد دارد شرکت InterHealth Nutraceuticals را خریداری کند که یک رهبر در تحقیق، توسعه، تولید و بازاریابی افزودنی های مواد غذایی برای استفاده در مکمل های غذایی محسوب می شد. کسب شرکت مبتنی بر آمریکا با ارزش تا 300 میلیون دلار انجام می شود.

لونزا در تولید محصولات زیست شناسی با چندین شرکت داروسازی مشغول به فعالیت است. لونزا در سال 2009 وارد مشارکت با شرکت Teva شد و برای تولید و تولید بیوسیمیلارها اقدام به فعالیت کرد. در سال 2010، LONZA با شرکت GlaxoSmithKline قرارداد بست تا آنتی بادی های مونوکلونال را تولید کنند. در سال 2014، لونزا با شرکت Bristol-Myers Squibb موافقت کرد تا دو دارو زیستی تولید کند. لنزا همچنین با شرکت Imbruvica برای محصولات داروسازی عقد قرارداد کرد. در سال 2017، لونزا و Sanofi با همکاری یکدیگر تاسیسات جدیدی را برای تولیدات زیست شناسان ایجاد کردند.

لونزا دارای 24 سایت اصلی بزرگ در کشورهای ایالات متحده، هند، جمهوری چک، بلژیک، اسپانیا، چین، فرانسه، آفریقای جنوبی، سوئیس، سنگاپور، مکزیک، ژاپن، برزیل و انگلستان است.
در سال 2018، لونزا در ایالات متحده، تگزاس (حومه شهر هیوستون) دفتر جدید خود را تاسیس کرد و 300000 فوت مربع (28000 مترمربع) به آن اختصاص داد. این یکی از چهار سایت است که بر روی سلول و ژن درمانی متمرکز هستند.
در سال 2016، این شرکت حدود 10 هزار نفر کارمند در 18 تا 22 کشور در استخدام خود داشت و تا سال 2018 تعداد کارمندان به میزان 500/14 در 100 سایت کاری گزارش شده است.

محصولات شرکت LONZA به طور کلی در زمینه های زیر می باشد:
BioResearch
Custom Manufacturing
Water Treatment
Consumer Health
Formulation Ingredients
Coatings and Composites

نمایندگی فروش محصولات شرکت LONZA در ایران

در کشور عزیزمان ایران، شرکت سفیر آزما نمایندگی اصلی فروش محصولات شرکت LONZA می باشد.

وارد کننده محصولات شرکت LONZA در ایران

شرکت سفیر آزما همچنین وارد کننده محصولات شرکت LONZA در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران می باشد.

خرید و فروش محصولات شرکت Lonza

به منظور خرید و فروش محصولات شرکت Lonza لونزا از طریق تلگرام (یا سایر شبکه های اجتماعی) با شماره 20 88 990 0936 و یا از طریق شماره های زیر تماس حاصل کنید.
91 67 83 66 021
20 88 990 0936

محصولات شرکت لنزا را در سایت bioscience.lonza.com جستجو کنید.

به اشتراک بگذارید: